Obchodní podmínky

.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Společnosti Saunama & SPA s.r.o., se sídlem K Vodárně 1532, 735 53 Dolní Lutyně, IČO: 14304091, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě pod sp. zn. C 88477 (dále jen „Prodávající“)

pro účely prodeje Zboží prostřednictvím e-shopu www.fit-reb.cz (dále jen „E-shop“).

Kontaktní údaje: e-mail: info@fit-reb.cz, tel: 739371902

  1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ 
  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a kupujícího (dále jen „Zákazník“) při uzavírání kupní, případně jiné smlouvy prostřednictvím E-shopu (dále jen „Smlouva“).
  1. Ustanovení OP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanovením těchto OP. 
  1. Tyto OP a Smlouva se uzavírají v českém jazyce. 
  1. Ustanovení těchto OP týkající se práv z vadného plnění se uplatní pouze v případě, kdy je Zákazník zároveň spotřebitelem ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném a účinném znění (dále jen „Občanský zákoník“). V případě, že Zákazník není spotřebitel, vzniknou takovému Zákazníkovi práva z vadného plnění pouze v rozsahu a za podmínek stanovených Občanským zákoníkem.  
  • UŽIVATELSKÝ ÚČET
  • Zákazník se může na E-shopu zaregistrovat a vytvořit si tak svůj uživatelský účet, jehož prostřednictvím bude zejména uzavírat Smlouvu (dále jen „Uživatelský účet“).
  • Při založení Uživatelského účtu je Zákazník povinen uvést pravdivě požadované údaje, zejména pak jméno, příjmení, datum narození, adresu, e-mail a telefonní číslo. Uživatelský účet bude spojen s e-mailovou adresou zadanou Zákazníkem. 
  • Heslo k Uživatelskému účtu zná pouze Zákazník. V případě, že Zákazník heslo zapomene či ztratí, klikne při přihlašování do svého Uživatelského účtu na možnost „Zaslat zapomenuté heslo“. Následně bude Zákazníkovi na zadanou e-mailovou adresu zaslán postup k vytvoření nového hesla. 
  • Zákazník je odpovědný za svůj Uživatelské účet a není oprávněn umožnit jiném osobám přístup do svého Uživatelského účtu. V případě, že Zákazník sdělí, ať už úmyslně či z nedbalosti, třetí osobě své přihlašovací údaje k Uživatelskému účtu a jeho účet bude zneužit, nese Zákazník za takové zneužití odpovědnost. 
  • V případě, že se Zákazník domnívá, že byl jeho Uživatelské účet zneužit, anebo že může být zneužit, ohlásí tuto skutečnost neprodleně Prodávajícímu a Prodávající Uživatelské účet zablokuje. 
  • V případě, že se Zákazník ke svému Uživatelskému účtu nepřihlásí po dobu delší než tři roky, je Prodávající oprávněn jej po předchozím upozornění odstranit. 
  • Vytvoření Uživatelského účtu je nutnou podmínkou pro přístup k některým zakoupeným Produktům – a to instruktážním videím, konzultacím, a dalším službám, k nimž bude Zákazníkovi po uzavření Smlouvy umožněn přístup prostřednictvím tohoto Uživatelského účtu.
  • UZAVŘENÍ SMLOUVY 
  • V případě zájmu o zakoupení Zboží nebo služeb (dále jen „Zboží“) nabízených na E-shopu Zákazník klikne na tlačítko „Přidat do košíku“ (dále jen „Objednávka“). Před přidáním Zboží do takového virtuálního košíku má Zákazník možnost nakonfigurovat některé parametry zakupovaného Zboží (např. barva, velikost, apod.). Následně Zákazník zvolí způsob platby a doručení Zboží. 
  • Vytvořením Objednávky Zákazník souhlasí s užitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady, které Zákazníkovi vzniknou užitím prostředku komunikace na dálku nese Zákazník. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.
  • Před odesláním Objednávky je Zákazníkovi umožněno kontrolovat a měnit údaje, které vložil. Údaje uvedené zákazníkem jsou prodávajícím považovány za správné. K řádnému odeslání Objednávky je nutné vyplnění všech požadovaných informací a potvrzení Zákazníka o tom, že se seznámil s těmito OP a se Zásadami ochrany osobních údajů. Objednávku odešle Zákazník Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Závazně objednat a zaplatit“.
  • Neprodleně po obdržení Objednávky zašle Prodávající Zákazníkovi potvrzení o jejím přijetí a její rekapitulaci, včetně doručovacích a osobních údajů Zákazníka, na emailovou adresu, kterou Zákazník při objednání zadal. Doručením tohoto potvrzení o přijetí Objednávky je uzavřena Smlouva. 
  • V případě, že některý z požadavků uvedených v Objednávce nemůže Prodávající splnit, zašle Zákazníkovi na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Zákazníka o přijetí této nabídky Prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenou v těchto OP, případně na e-mailovou adresu, ze které byla pozměněná nabídka odeslána.
  • V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny Produktu na E-shopu, nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Zákazníkovi Produkt za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že Zákazníkovi bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení Objednávky podle těchto OP. Prodávající informuje Zákazníka o chybě bez zbytečného odkladu a zašle mu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Zákazníkem na emailovou adresu Prodávajícího.
  • CENA ZBOŽÍ, NÁKLADY A PLATEBNÍ A DORUČOVACÍ PODMÍNKY 
  • Cena Produktu je vždy uvedena u daného Zboží, a to včetně daně z přidané hodnoty (dále jen „Cena Zboží“). V Ceně Zboží nejsou zahrnuty náklady na poštovné a balné, jejichž výše se liší podle toho, jaký způsob dopravy a platby Zákazník využije. S výší těchto nákladů, které je Zákazník povinen zaplatit společně s Cenou Zboží, bude Zákazník seznámen nejpozději při výběru způsobu dopravy a platby, tj. před odesláním Objednávky. Uvedené možnosti dopravy a platby a výše nákladů platí pouze v případě dodání Zboží na území České republiky. V případě, že má Zákazník zájem o dodání Zboží do zahraničí, je povinen před uskutečněním Objednávky kontaktovat Prodávajícího a domluvit se s ním na postupu objednání a nákladech na poštovné.
  • V případě, že Zákazníkovi dorazí zásilka zjevně poškozená, je Zákazník povinen tuto skutečnost před převzetím zásilky oznámit přepravci. Pokud bude obal zásilky vykazovat známky toho, že se jej snažil někdo neoprávněně otevřít, nemusí Zákazník takovou zásilku od přepravce převzít. 
  • Ceny zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány na E-shopu. Toto ustanovení nevylučuje sjednání Smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  • Cenu Zboží a náklady spojené s dodáním Zboží dle Smlouvy může Zákazník uhradit následujícímu způsoby: 
  1. bezhotovostním převodem na bankovní účet Prodávajícího č. 2502139298/ 2010, vedený u Fio Banky;
  2. platební kartou přes platební bránu poskytovatele ThePay ; 
  • Pokud si Zákazník vybere platbu bankovním převodem, zašle mu Prodávající na e-mail po obdržení Objednávky platební údaje – číslo bankovního účtu, variabilní symbol a částku k zaplacení. Po připsání peněz na bankovní účet zašle Prodávající Zákazníkovi potvrzení Objednávky.  
  • Při zvolení možnosti platby přes platební bránu bude Zákazník přesměrován na platební bránu, kde se bude řídit pokyny příslušného poskytovatele platebních služeb.
  • V případě bezhotovostní platby je celková cena splatná do 7 dnů od uzavření Smlouvy, do uhrazení ceny a nákladů spojených s dodáním Zboží není Prodávající povinen Zboží odeslat.
  • Dokud nebude částka odpovídající celkové ceně představující Cenu Zboží a náklady na poštovné a balné připsána na bankovní účet Prodávajícího nebo dokud nebude předána v hotovosti při osobním převzetí, zůstává Zboží ve vlastnictví Prodávajícího. Zákazník se stane vlastníkem Zboží až úplným zaplacením kupní ceny. 
  • Zboží představující tréninková videa a jiný digitální obsah bude Zákazníkovi doručeno prostřednictvím Uživatelského účtu do 24 hodin od úplné úhrady Ceny Zboží a nákladů. Bez založení Uživatelského účtu není doručení tohoto Zboží možné.
  • SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
  • Ustanovení tohoto článku OP se uplatní na Smlouvy, jejichž předmětem je poskytnutí služeb.
  • Prodávající prostřednictvím E-shopu nabízí též zakoupení služeb, spočívajících v konzultaci s fyzioterapeutem, sestavení jídelního plánu na míru nutriční terapeutkou, a dalších (dále jen „Služby“). Tyto služby jsou poskytovány výhradně online, a to způsobem uvedeným u konkrétní Služby v E-shopu.
  • Zákazník bude do 24 hodin od úplné úhrady Ceny Zboží a nákladů kontaktován za účelem domluvy termínu úvodní online konzultace. 
  • Zákazník má práva z vadného plnění, plní-li Prodávající vadně, tedy pokud:

a) poskytne předmět plnění, který nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti,

b) neupozorní na vady, které předmět plnění má, ač se při takovém předmětu obvykle nevyskytují,

c) ujistí Zákazníka v rozporu se skutečností, že předmět plnění nemá žádné vady, anebo že se věc hodí k určitému užívání, nebo

d) zcizí-li cizí věc neoprávněně jako svoji.

  • Je-li vada odstranitelná, může se Zákazník domáhat buď opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni předmět řádně užívat, může Zákazník buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.
  • Vadu je Zákazník povinen vytknout bez zbytečného odkladu. Vadu lze vytknout do šesti měsíců od převzetí předmětu plnění.
  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 
  • Zákazník – spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti (14) dnů běžících ode dne převzetí Zboží, příp. ode dne převzetí posledního kusu Zboží, objedná-li Kupující v rámci jedné objednávky více kusů Zboží, které jsou dodávány samostatně, ode dne převzetí poslední položky nebo části dodávky Zboží, sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo ode dne převzetí první dodávky Zboží, je-li ve Smlouvě ujednána pravidelná dodávka Produktů po ujednanou dobu. 
  • Zákazník nemůže mimo jiné odstoupit od Smlouvy:
  1. o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a podnikatel před uzavřením Smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
  2. o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy,
  3. o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření Smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  4. o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
  5. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným Zbožím,
  6. o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
  7. o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
  8. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil,
  9. o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání,
  10. o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
  11. uzavírané na základě veřejné dražby podle jiného zákona, které může být spotřebitel fyzicky přítomen, nebo
  12. o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od Smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4 Občanského zákoníku. 
  • Pro dodržení lhůty pro odstoupení od Smlouvy musí Zákazník odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy.
  • Pro odstoupení od Smlouvy může Zákazník využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný Prodávajícím. Prohlášení o odstoupení od Smlouvy zašle Zákazník na emailovou nebo doručovací adresu Prodávajícího uvedenou v těchto OP. Prodávající potvrdí Zákazníkovi bezodkladně přijetí formuláře.
  • Zákazník, který odstoupil od Smlouvy, je povinen vrátit Prodávajícímu Zboží bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Zákazník nese náklady spojené s navrácením Zboží Prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  • Odstoupí-li Zákazník od Smlouvy, vrátí mu Prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to převodem na bankovní účet, který Zákazník sdělí Prodávajícímu. Prodávající vrátí Zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Zákazník souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  • Jestliže Zákazník zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání Zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Zákazníkovi náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží.
  • Odstoupí-li Zákazník od Smlouvy, není Prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Zákazníkovi dříve, než obdrží Zboží, nebo než mu Zákazník prokáže, že Zboží Prodávajícímu odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. 
  • Zboží musí Zákazník vrátit Prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na Zboží je Podávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Zákazníka na vrácení kupní ceny. 
  • V případě, že Zákazník dostane od Prodávajícího spolu se Zbožím dárek k nákupu a Zákazník odstoupí od Smlouvy dle tohoto článku, je povinen vrátit Prodávajícímu i obdržený dárek. Uzavření darovací smlouvy se pro tyto účely sjednává s rozvazovací podmínkou. 
  • Pro úplnost se stanovuje, že ustanovení tohoto článku se použijí pouze v případě, je-li Zákazník spotřebitel.  
  • PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ 
  • Prodávající odpovídá Zákazníkovi, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Zákazníkovi, že v době, kdy Zákazník Zboží převzal:
  1. Zboží odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  2. je Zboží vhodné k účelu, pro který jej Zákazník požaduje a s nímž Prodávající souhlasil, je Zboží dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití včetně návodu k montáži nebo instalaci. 
  3. je Zboží vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem, 
  4. Zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může Zákazník rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím, zejména reklamou nebo označením.
  • V případě dodání digitálního obsahu dále Prodávající odpovídá Zákazníkovi, že v době, kdy Zákazník Zboží převzal:
    • odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
    • je vhodné k účelu, pro který jej uživatel požaduje a s nímž poskytovatel souhlasil, a
    • je poskytováno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci, a s uživatelskou podporou.
  • Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí Zboží Zákazníkem, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník – spotřebitel je oprávněn vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době dvou let od převzetí Zboží.
  • Práva z vadného plnění se nepoužijí u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí Zákazníkem nebo vyplývá-li to z povahy Zboží.
  • Ustanovení předchozích bodů se vztahují pouze na Zákazníky, kteří ve Smlouvě o koupi Zboží vystupují jako spotřebitelé. V případě, že Zákazník vystupuje jako podnikatel, je vůči němu prodávající odpovědný z vadného plnění pouze ohledně těch vad, které Zboží mělo při jeho převzetí Zákazníkem. Zákazník je v takovém případě povinen vytknout vadu bez zbytečného odkladu po jejím zjištění, nejpozději však do 12 měsíců ode dne převzetí Zboží. 
  • Prodávající neodpovídá za vady Zboží, o kterých Zákazník v době uzavření Smlouvy věděl nebo s přihlédnutím k okolnostem, za nichž byla Smlouva uzavřena, musel vědět, ani za vady, které Zákazník sám způsobil. 
  • V případě výskytu vady může Zákazník u Prodávajícího reklamovat vadu Zboží a požadovat:
    • dodání nového Zboží bez vad nebo
    • opravu Zboží.

Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-i to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu kterou by Zboží mělo bez vady. 

  • Zákazník má právo požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud
  • prodávající odmítne vadu odstranit, anebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 Občanského zákoníku;
  • se vada projeví opakovaně;
  • je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo
  • je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zákazníka.  
  •  Ustanovení tohoto článku se nevztahuje Smlouvy o dodání služeb.
  • PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ – DIGITÁLNÍ OBSAH
  • Zákazník může vytknout vadu, která se u digitálního obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku. Jde-li o jednorázové plnění, může vytknout vadu, která se na digitálním obsahu projeví v době dvou let od zpřístupnění.
  • Má-li digitální obsah vadu, může Zákazník požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah měl bez vady.
  • Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil Zákazníkovi značné obtíže, přičemž se zohlední povaha digitálního obsahu a účel, pro který ho Zákazník požadoval.
  • Zákazník může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
  1. Prodávající vadu neodstranil podle § 2389l Občanského zákoníku nebo je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zákazníka,
  2. se vada projeví i po odstranění, nebo
  3. je vada podstatným porušením smlouvy.
  • UPLATNĚNÍ REKLAMACE 
  • Ustanovení této části se použijí pro případ uplatnění práv z vadného plnění. 
  • Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. V případě odeslání Zboží prostřednictvím poštovní zásilky je Zákazník povinen přiložit i stručný popis vady a jejího projevu, příp. využít formulář na webu E-shopu. Prodávající je povinen Zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy Zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Zákazník požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  • Zákazník je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě Zboží, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech Prodávajícího z vadného plnění, záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Zákazník není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.
  • Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci uplatněné Zákazníkem – spotřebitelem ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. 
  • Reklamace včetně odstranění vady a informování Zákazníka – spotřebitelem o vyřízení reklamace musí být provedena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se Zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení Smlouvy a Zákazník – spotřebitel má právo od Smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. 
  • V případě uplatnění reklamace Zákazníkem, který není spotřebitelem, se Prodávající zavazuje vyřídit reklamaci do 90 dnů ode dne převzetí Zboží k reklamaci. 
  • Zákazník je povinen převzít si reklamované Zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je Prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či Zboží svépomocně prodat na účet Zákazníka. O tomto postupu musí Prodávající Zákazníka předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí Zboží.
  • V případě oprávněné reklamace má Zákazník právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může Zákazník u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby nebo lhůty k uplatnění práv z vadného plnění. 
  • Volbu způsobu vyřízení reklamace má Zákazník.
  1. INFORMAČNÍ POVINNOST
  1. Prodávající informuje Zákazníka, že:
  2. náklady na prostředky na komunikaci na dálku (internet, telefon) si hradí Zákazník sám; tyto se však neliší od základní sazby;
  3. pro mimosoudní vyřizování stížností se Zákazník může obrátit na kontaktní e-mail Prodávajícího: info@fit-reb.cz; obdržení stížnosti Zákazníka Prodávající obratem potvrdí na e-mail Zákazníka; informaci o vyřízení stížnosti Zákazníka Prodávající následně zašle také na e-mail Zákazníka;
  4. Zákazník má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu; subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz);
  5. informace o Smlouvě budou u Prodávajícího elektronicky uloženy; tyto informace nejsou veřejně přístupné; na vyžádání budou informace a dokumenty Prodávajícím Zákazníkovi zaslány;
  6. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce;
  7. Prodávající není vázán žádným kodexem chování ve smyslu § 1826 Občanského zákoníku.
  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  1. Čas od času je potřeba Obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu měnit. Pokud dojde Prodávající k názoru, že je potřeba nějaké vylepšení či jiná změna obchodních podmínek, vydá upravenou verzi Obchodních podmínek. Smlouva se řídí Obchodními podmínkami účinnými ke dni jejího uzavření. 
  1. Stanou-li se nějaká ustanovení neplatná či neúčinná z důvodu změny právních předpisů nebo jiných důvodů, zůstávají ostatní ustanovení platná, neodporuje-li to jejich účelu a nejedná-li se o ustanovení, která nelze od ostatního obsahu Obchodních podmínek oddělit.
  1. Veškeré smluvní vztahy mezi stranami se řídí právem České republiky a veškeré spory z těchto smluv budou rozhodovány příslušnými soudy v České republice.
  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smluv uzavřených mezi Prodávajícím a Zákazníkem je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. 
  1. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  1. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. 
  1. Ochranu osobních údajů upravují Zásady ochrany osobních údajů, které jsou nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.

TYTO OBCHODNÍ PODMÍNKY NABÝVAJÍ PLATNOSTI A ÚČINNOSTI DNE 1.9.2023